Marketing

Online aanwezigheid is niet meer weg te denken in een moderne organisatie. Denk hierbij aan social media, social advertising, zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine advertising (SEA), display advertising, e-mailmarketing en content marketing. Zie jij ook door de bomen het bos niet meer? We helpen je graag verder

Social media uitbesteden

Het uitbesteden van de social media activiteiten van je bedrijf betekend niet dat je er helemaal geen aandacht meer aan hoeft te besteden. De content die namens jouw bedrijf de wereld ingeslingerd wordt moet nog steeds aansluiten op de doelgroep die je wilt aanspreken. Een goede samenwerking is hiervoor van groot belang.

Social media

Klinkt dit bekend? Er zijn altijd strategieën die je nog niet getest hebt. Timing, doelgroep, platform en frequentie zijn allemaal factoren die met het succes op social media te maken hebben. Een duidelijke strategie en planning zijn van groot belang om je gestelde doelen te bereiken.

Content planning voor social media

Berichtjes plaatsen kan iedereen. Om echt een goed bereik te creëren op social media is het belangrijk om van tevoren te bedenken wat je wilt bereiken. Meer bezoekers op je website? Reserveringen? Offerte aanvragen? Zo zijn er talloze mogelijkheden te bedenken. Van te voren maken we een content planning die we vervolgens samen overleggen en waar nodig aan kunnen passen. Zo is er een duidelijk plan en werken we samen naar succes toe. Stuur ons jouw uitdaging

  • Vanaf €79,- p/m

    Social media

  • BASIC
  • Content planning (eenmalig €79,-)
  • Gemiddeld 1 post per week
  • Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Foto's, Video's, Stories
  • Offerte aanvragen
  • Vanaf €79,- p/m

    E-mail marketing

  • BASIC
  • Marketing planning (eenmalig €199,-)
  • 500.000 e-mails per maand
  • 50.000 ontvangers
  • Live statistieken
  • Custom profiel per ontvanger
  • Eigen huisstijl
  • A/B testen
  • Offerte aanvragen

E-mail marketing uitbesteden

Een digitale nieuwsbrief versturen? Nee. Stuur relevante informatie naar de ontvanger. Een algemene nieuwsbrief over de activiteiten van je bedrijf, algemene acties of aanbiedingen is echt verleden tijd. Zorg ervoor dat de e-mails die je gaat versturen relevant zijn voor de ontvanger.

Verstuur vanaf nu alleen nog maar persoonlijke en gesegmenteerde mailings. Het nadeel? De e-mail marketingstrategie die je zult moeten gaan volgen kost veel meer tijd en geld. Het voordeel? Je bouwt aan een funnel voor de lange termijn. Bij het versturen van e-mails naar jouw klanten of prospects is een duidelijke marketing planning van belang. Wat ga je wanneer communiceren? En naar wie?

Zijn dit bekende problemen? Of heb je nog nooit overwogen om e-mail marketing in te zetten voor jouw bedrijf of organisatie? We helpen je graag om samen de juiste strategie te bedenken en uit te voeren.
Stuur ons jouw uitdaging

CRM en e-mail marketing

Heb je al veel waardevolle informatie over jouw klanten of prospects opgebouwd in de afgelopen jaren? Dat is mooi! Door je e-mail marketingsysteem te verrijken met informatie uit je eigen CRM systeem kun je nóg relevantere informatie versturen zodat jouw lezers je e-mail ook willen blijven ontvangen.

Nog geen of te weinig informatie over jouw klanten of prospects? Leg je ontvangers de voordelen uit van het verrijken van hun profiel. Verstuur je een e-mail met een korting op iemands verjaardag? Geef je informatie over een evenement bij iemand in de buurt? Of verstuur je alleen e-mails op basis van zijn/haar interesses? Door de voordelen duidelijk uit te leggen zal de ontvanger vaak toch zijn/haar profiel verrijken. Meer weten over e-mail marketing? Klik hier